Törölt nick Creative Commons License 2023.12.13 -1 4 39327

Most meg olyan időket élünk, hogy teljesen kiszámíthatatlan, hogy mikor melyik vonal kerül halállistára. Még a 2007,2009-es bezárásoknál is legalább lehetett a koncepciót látni, hogy melyik vonal lehet veszélyben és miért,  Most nincsen ilyesmi, mert a bezárásoknál sem lehetett semmi logikát találni, azonkívül, hogy dobókockával dobunk és 10-et random bezártunk.  Komlóiak se hitték ,hogya vonaluk veszélyben van, hiszen pont előtte bővült a menetrend Dombóváron csatlakozás volt vonatokhoz, utasok pedig jöttek, és ívelt az utasszám meredeken felfelé, senki se gondolta, hogy be fogják zárni. Pláne, hogy van a térségben olyan vasútvonal, amin mérföldekkel kevesebb utas van és még jobban hanyagolják el a menetrendet és a pályát is, mégis megmaradt. Tiszafüredi vonalon nem győzték a biciklszállítósra átalakított Börtön bz-be felpaszíroni a bicikliket még a bezárás előtt ihónpaokban is, és kitömve ment a Bz börtön Bz pótkocsikkal púposra pakolva biciklikkel, mégis megszüntették. Látszik nem votl semmi felmérés előtte, nem számoltak utasokat, nem néztek rá a térképre, nem néztek menetrendet, ráböktek találomra 10 vonalra, hogy ezeket bezárjuk és kész. Ilyen alapon bármelyik vonal veszélyben lehet, 

Előzmény: Fizolti (39323)