@The Dark Side of the Moon
Köszönöm válaszod.
Én olyan megoldásra gondoltam, hogy a kocsi akkumulátorára fixen rákötök egy vezetéket, s majd azt hátravezetem a kalaptartóig. Ott a kalaptartónál, vagy a két hátsó ablak valamelyikénél használom a napelemet. Attól függően, hogy az hol kaphat több napfényt (a kocsival milyen irányban állok).
Valahogy így szeretném megvalósítani.
Tehát, az akkumulátor szinten tartása lenne a cél. A kocsi álló helyzetében történő veszteségek pótlására, vagy majdnem pótlására. Ha merül is akkumulátor, akkor se essen le olyan szintre aminél a riasztó megszólalna, illetve még az autó be tudjon indulni.
Tehát akkor nem kell más csak a napelem, és a zsinór hozzá. Jól gondolom?
Ezt írtad:
"Szabályzó elektronikára 10-20W névleges teljesítmény alatt biztosan nincs szükség, az autó ólomakkumulátorok elviselik."
Ha vennék egy olyan "nemsemmi"-s napelemes töltőt (12V 30W), akkor csak az kell? Akkor nem kell az a szabályozó elektronika?
Ja, és az mindegy, hogy az autó "start-stop"-os vagy sima (normál) akkumulátort használ?
Várnám válaszod. Köszönöm.