CsP50k
2023.12.07
|
|
0 1
21576
|
Egyébként jó kérdés, hogy mitől és mit véd a megcsúszási vágányút?
Amennyiben "hagyományosabban" csak a megcsúszási távolságokkal számolva blokkoljuk a "közeli" vágányutaknál a jelzőállítást, ugyanúgy megakadályozható egy megcsúszásból adódó veszélyeztetés (2 - vagy akkor már akár több - egyidejű már problémás lehet).
Egyszerűen csak a váltók felvágásától kimél(het) meg a megcsúszási vágányút tényleges beállítása.
Ugyanakkor kapacitás hiányos váltókörzetekben jobbnak tűnik a megcsúszási távolság figyelése, hiszen a következő vágányút már beállítódhat, a jelzők az időzítés végéig úgy is blokkolva lesznek.
Persze ez mind csak elméleti lehetőség, ha van egy menetünk aminek esze ágában sincs megállni egy jelzőnél, az ellen nem véd egyik módszer sem. |
|