"A kérdés Szegedre vonatkozott. A városba 4 vonal fut be, 2010-es évekhez képest mindegyiken volt, illetve van tervben fejlesztés:"
Úgy hivatkozol ezekre a realitástól elrugaszkodott tervekhez,mintha:
- jelentenének bármit is,
- több évtizedes koncepció elemei lennének,
- következetesen végrehajtanák őket,
- kőbe lennének vésve,
- valódi fejlesztések lennének.
Már az 1992-es tervek szerint 1999-re villamosítva lett 135-ös vonal.
A pár évvel ez előtti tervek szerint mára villamosítva lett a teljes 135-ös vonal.
A pár éve kiírt tender szerint villamosítva van az Sg-Rendező--Hmvhely szakasz.
A 2007(?) kormányhatározat szerint 2010-re visszaépítették Sg-Rókus--Röszke szakaszt.
A 2000-es tervek szerint végig 2 vágány van Cegléd-Kkfháza között.
10 percenként jár a TT.
30 perc a menetideje a TT-nek.
A kínálat szűkítés a közúti közszolgáltatásban mindenkinek passzol.
Az algyőiek is örülnek a rosszabb menetidő,eljutás miatt.
Stb-stb.