Spanos Creative Commons License 2023.11.27 0 0 12824

Kedves Fórumozók!

 

Segítsetek beárazni egy autót, amely konkrétan pont az enyém:

2005-ös évjárat, Passat Variant 2.0 FST (de turbos; 147kW)

210eKm van benne.

2013. óta van a tulajdonomban, ebben a 10 évben mentem vele 50eKm-t (nem vicc). A saját cégünk autója volt, azaz nem tekert. Gyakorlatilag szó szerint 2. autónak volt használva, egyrészt a fogyasztása miatt, másrészt, mert a garázsban pihent és anya autója, ami a garázs előtt állt, könnyebb volt A-B-be menni.

 

Az autót kuplung hibásan vettem, sajnos a szétszedéskor derült ki, hogy a kettős tömegű is kiment, SACHS kuplung cserét kapott. A CAMFOLLOWer cserélve lett, a 180eKm-nél a vezérlés is.

Az autó jön-megy, "persze" esztétikai hibái vannak. A tetőkárpit lekínálkozott, most kárpitoztatom újra.

 

Szerintetek mi lenne a reális ára?

Dióhéjazást nem kapott, pimpelve nem lett, teljesen gyári állapot, sajnos az extra lista sem túl hosszú benne (nincs tempomat, nincs xenon, kézi 6-os váltó).

 

Ha valaki nagyon rá akar nézni az ügyfélportálon, KAC-602 a rendszáma.

 

Egy árat szeretnék rá kapni, ami reális. 

Egy baja van, amiről tudok: 2 helyen voltam klímásnál, mind a kettő mást mondott. Ha az autó nincs fordulaton és nincs menetszél, akkor a klíma nem megy. Ha olyan 80-90 -el megyek elkezd hűteni, de akkor is olyan 14C-os a levegő. Egyik azt mondta rá klíma kompresszor a másik azt, hogy ventilltor hiba (nem kapcsolt be, ez igaz). A ventit cseréltettem, a hiba megmaradt. Ha a kompresszor a KO, akkor is ~150eFt-ból megvan a csere.

 

Hiába nézem a hahu-t ott egyrészt irreális árak is vannak, másrészt 2.0 TFSI Passat Variant nincs is, vagy ami van, az külföldről behozott. Ez, végig magyar volt.