The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2023.11.19 0 0 19634

A hátsó kalaptartón lévő szivargyújtón keresztül bármikor rá tudsz tölteni, azt nem kapcsolja le.

Ha jól emlékszem 10A-es a biztosíték rajta.

 

Nekem nagyon sokáig (5 évig) állt az autó, csak mostanában lett ismét évi 5-6 ezer km erejéig használatba véve. Amikor vizsgára vittem, vagy szervizbe, mindig poén tárgya volt az ablakszigetelésen a moha! :-)

Én hoztam ki a szalonból még 2001-ben és sajnáltam eladni, amikor vettem egy másik autót (C4). Jó szerszámhoz ragaszkodom, mert ez az. Mérete, variálhatósága és megbízhatósága okán... Soha nem hagyott cserben, lassan 300 ezer km-el is bontatlan a motorja (2,0 HDi), igaz mindig odafigyeltem, hogy mindent megkapjon, ami jár neki.

Szóval a kérdésedre válasz is, hogy a vidéki házam udvarán állt (soha nem aludt garázsban...) és egy ideig egy kis intelligens 200 mA-es dugasztáppal tartottam full-töltésen az akkumulátort, a kerti hosszabbítót bevezettem a csomagtartóba és ennyi.

Most a gyerekeim használják többnyire az autót és Budapesten az utcán parkol, én már ritkán ülők bele. A kalaptartóra tettem egy 20W-os napelemet, ami állandóan rá van dugva. Az nappal annyit rátölt annyit amennyit a kocsi állásában felvesz, vagy az akkumulátor önkisül. 6-8 évente kell akkumulátort cserélni, talán ezért, bár abból is jobbat használok: Varta Silver.

 

Amikor megkérdezik, hogy mi az, akkor mindig mondom, hogy ez egy villanyautó! :-D

Előzmény: bestdriver (19631)