Utas2 Creative Commons License 2000.04.29 0 0 2075
Hellllló,

a Trisztárhoz:

1x volt szerencsém hozzá, Delta, Frankfurtból Atlantába repültünk, és lézengtünk a gépen. Nemcsak a sztyuvik voltak szinte kivétel nélkül nagymama-korúak(!), hanem a gép is. Recsegett-ropogott végig az egész úton, a konyha meg szabályszerűen mozgott a gép belsejében.

IL-62:

szintén 1x, Budapest-Moszkva, még a 80-as ével végén (mondjam, hogy Aeroflot?). Faarcú gyezsúrnaják a gépen, a pilóta pedig katonai repülő volt (persze ott mindenki az volt), mert meglehetősen "darabosan" vezette a gépet, mintha bevetésen lennénk. Merthogy fordulni, meg süllyedni lehet szépen folyamatosan is, meg lehet úgy is, hogy durr, belépem a kormányt.

És éppen tegnap jöttem haza a HA-LED-del (737-300), dugig voltunk, még a cockpitben is ültek.... Hála istennek bizniszre kaptam jegyet, kifogástalan kiszolgálással. (Oláh Eleonóra?, vez. utaskís.)
Múltkori észrevételemet követően megjegyzem az újításnak szánt Malév biznisz-ülésekkel kapcsolatban: Túl közel vannak egymáshoz az üléssorok, a KLM-nél a túristán több volt a lábamnak a hely (pedig nem vagyok hosszúlábú), mint a Malév bizniszen!!!
Van még mit javulni.
Ja, nem késett a gép.

Kérdésem: Egy arabtól a sztyuvi elszedte a mobilját és kiszedte az elemet belőle. (A faszi beszállítás után beszélt.) Van-e erre joga a sztyuvinak? Figyelem, ekkor még nem kérték, hogy "kapcsolják ki mobiljaikat"!
Mindazonáltal én helyeseltem a dolgot....