spedway Creative Commons License 2023.09.28 0 0 266434

A tárgyalások/egyeztetések folyamatosan vannak, Richmond is erre volt példa, Homestead-del is voltak egyeztetések, de ezek sokszor nem jutnak túl tapogatózásokon, hiszen ha a másik fél nem akarja, akkor az IC-nek meg van kötve a keze, marad a pályabérlés. De itt van pl. Milwaukee, felmerült az igény, elmentek tárgyalni, a tulajnak tetszett, szóba jött a pénz, beszállt a kormányzó, gondolom már kinéz valami szponzor is, fejlesztik a pályát, összeálltak a dolgok. Aztán majd jövőre kiderül, hogy mindenki egyfelé húzza-e a szekeret. Ez másképp azért nem megy. Persze, lehet szidni Penske-t, miért költ MÉGTÖBBET, de ő már így is sok százmillió dollárral benne van a bizniszben (300+ millió volt csak az IMS és a széria megvásárlása) és gondolhatod, hogy ennyi pénzt nem ad ki, ha nem gondolja komolyan. 

Előzmény: specialist (266433)