Fizolti Creative Commons License 2023.09.27 -1 2 481833

A 150-es építés alatti része eredetileg műszaki tartalommal, vonalhosszal arányosítva annyi, mint a 120-as* Békéscsaba-Országhatár szakasza. 

A 108, 136 a jóval kisebb műszaki tartalommal arányosítva drágább, a 100-as*, 80-as* következő részei és a 150-es Soroksár-Ferencváros része arányosan még drágábbak lehetnek, de a csúcstartó még ezekkel is Kelenföld-Ferencváros* szakasz maradhat. 

Jó kérdés, az elővárosi projektekből lesz-e valami, de ha igen, nagy eséllyel azok is nagy eséllyel többszázmilliárdnál kezdődnek majd, illetve kérdés, mi minden lesz lehúzva a műszaki tartalomból (konkrét megállóhelyek, második vágányszakaszok, állomási vágányok, esetleg komplett vonalszakaszok). 

 

* = Tervezett EU finanszírozás. 

Előzmény: Lovrin (481828)