tsalis Creative Commons License 2023.09.25 0 0 15393

Akkor így kb 1000km után a tapasztalatok, ugye a vezszíj szakadt el ami miatt a motort kivették és hengerfej le (erről később) és mondták, hogy vegyek másikat mert ez meg az van, vettem, turbóról eleve tudtam, hogy csereérett így vettem azt is közben ha már a motor-váltó kint volt gondoltam kuplungozzák is meg így talán nem lesz akkora a munkadíj ha úgyis cserélni kell majd. A hengerfej amit vettem felújított volt, de azért gépműhelybe küldték ahol egy újabb felújítás számla volt így értelmetlenül vettem hisz ezt a régivel is meg lehetett volna csinálni, kuplungnál kértem, hogy a kettőstömegűt ne mert nem igazán rázott illetve ha rossznak találják akkor mégis legyen az is cserés. Hívtak, hogy kész, de van baj, ráz minden fordulaton mint állat így mégis le kell cserélni a kettőstömegűt is, biztos megszorult egy ponton az összerakásnál, csere lett, de mivel a motor-váltó a helyén volt így lett mégis kuplung munkadíj na meg a kettőstömegű drágább volt külön mint szettben lett volna az elején. Az autóról annyit, hogy sokkal finomabban és egyenletesebben jár, megszűnt a turbó fütyülés a teljesítményt nem tudom mert sosem tiltom így, hogy erősebb vagy sem a fene tudja viszont a kuplung csodálatos lett, ilyen lehetett újkorában, mikor írogattam, hogy elinduláskor rángat voltak jótanácsok az egr tanításról, kuplung tanításokról amiket többször elvégeztem és ugyan abban a pillanatban javult valamelyest, de mindig maradt kis rángatás ami pár héten belül felerősödött viszont most olyan mint a vaj, minden akadás nélkül bármely terhelésnél finoman teszi a dolgát így ha elkezd rángatni és van a cserére pénz (kb. 300000) akkor nincs értelme szórakozni vele mert ez a megoldás. Sajnos az mcp váltó kettőstömegűjének a kinyomó csapágya miatt nincs kiváltó cucca mint a sima váltósnak így meg kell venni a drágább holmit.