trizs77 Creative Commons License 2023.09.23 0 6 109269

1979-ben a GC 65-43-ba tettek egy felújított motort.

Nem kértük.

De elérte a kocsi a 650.000 km-t (6 év alatt) és a papírok szerint a második motor ki, a harmadik be.

Ok.

 

A szabál az szabál.

 

Első utamon, másnap reggel visszafelé Pesterzsébet Csepeli átjáró nevű buszmegállónál megálltam.

A mögöttem jövő pótos ZIL meg nem.

Durr.

 

Kicsit ütközött de benyomta a hátsó lökhárítót, az meg az ékszíjtárcsát, az meg a főtengelyt.

Az 1 napos (amúgy felújított) motor = kuka.

Bevontattak.

kb. de. 11-re.

 

A váltótársam egy másik kocsival ment el du. Mezőhegyesre.

 

A főművezető őrjöngött.

A délután műszak estére kicserélte egy másik felújított motorra a 2156-ost.

Mert volt.

 

Másnap én már a saját kocsival dolgoztam.