1979-ben a GC 65-43-ba tettek egy felújított motort.
Nem kértük.
De elérte a kocsi a 650.000 km-t (6 év alatt) és a papírok szerint a második motor ki, a harmadik be.
Ok.
A szabál az szabál.
Első utamon, másnap reggel visszafelé Pesterzsébet Csepeli átjáró nevű buszmegállónál megálltam.
A mögöttem jövő pótos ZIL meg nem.
Durr.
Kicsit ütközött de benyomta a hátsó lökhárítót, az meg az ékszíjtárcsát, az meg a főtengelyt.
Az 1 napos (amúgy felújított) motor = kuka.
Bevontattak.
kb. de. 11-re.
A váltótársam egy másik kocsival ment el du. Mezőhegyesre.
A főművezető őrjöngött.
A délután műszak estére kicserélte egy másik felújított motorra a 2156-ost.
Mert volt.
Másnap én már a saját kocsival dolgoztam.