Alex Raps
2023.09.20
|
|
0 0
479372
|
Az ilyen gyorsvasutak v. gyorsvillamosok és ide sorolom a HÉV-et is lényege az, hogy kötött pályán és gyorsan jutnak el agglomereciós távolságokon belül és ennek következtében aztán megfogyatkoznak az autók és a lusta "sárga" buszok a térségben, vagyis felgyorsul a közlekedés egésze. A gyorsvasút pedig nem attól gyors, hogy labor körülmények közt tud menni akár 160-nal is, hanem azért gyors, mert akadálymentesen és megbízhatóan (pontosan) közlekedve az átlagsebessége még a 60 km/h sem éri el. Viszont ezt csúcsidőben óránként legalább hat indítással. Az egy sínpáron, ha képbe jön egy öngyi - és az Alföldön minden hónapban van legalább két olyan hülye aki a vonat alatt akar mindenáron meghalni - akkor megáll a vonal egésze mint a szög. Nem késés van, hanem órákig tartó egy helyben állás. Ha van két sínpár akkor viszont csak pár perc késés lesz az állomásokon található kitérők miatt, amit a helyszínelést követő 1 órán belül abszolválni képes aztán rendszer. Szóval sok előnye van amiről fura hogy 2023-ban még szükséges érvelni. Kellett oda az új vasút csak VitézYnek kellett volna levezényelnie aztán mostanra nem járnának Hódmezővásárhely és Szeged között buszok. |
Előzmény: Thiem elmeállapota (479369)
|
|