FejesAntal Creative Commons License 2023.09.06 -3 5 71028

Aztán fordult a kocka, az MGV egyesület ötletét - ha már nevesítve lettek - igenis támogatta az önkormányzat, az általam már írt módon: évente négyszer közlekedjen Tokaj és Kassa között. Az év 361 napján meg tegyék vissza a helyére. Mert a városkép része bla-bla-bla....

Erre javasolták a MÁV/noszi részéről, hogy a mozdony egy szabadon látogatható fűtőházba kerüljön be, mert a posztamensről le-fel emelgetése egy őrültség, kockázatos a jármű állapotára nézve és nagy költségei vannak. Senki nem akarta elhozni Tokajból a mozdonyt, sem bármilyen hengerét.

 

Jómagam részt vettem egy olyan megbeszélésen, ahol pl. az MGV-t már meg sem említették, kizárólag egy Tokaj-Kassa Eu-s idegenforgalmi interregionális projektről volt szó, és akkor néztünk ki kocsikat (Bz 52000-es kocsikról volt szó)

Előzmény: Schmidt-féle túlhevítő (71027)