Sziasztok!
Van ötletetek, vajh hol ronthattam el? (Ne azt mondjátok, hogy a típus választásnál... :-))
Fiat Doblo 2009., 1.3 multijet 75Le. (Fehér). Egy gazdás, garantált 106e km. Arra gondoltam, hogy a legfontosabb alapdolgokat én megcsinálom.
Szóval cserélem ki a gázolaszűrőt. Mann filter, hozzá járt a gumitömítés is. Ott gyanús lett a dolog, hogy az elvileg kézzel levehető karima letekerésekor a fejem is remegett, de lejött kézzel.
Szűrő be, tömítés fel, visszatekerés olyan jó érzésre feszesre, kézzel. Motor beindít, erre dől ki a tömítés alól a nafta. 4x raktam össze, már teljes erőből meghúztam, akkor is folyt. Viszaraktam a régi szűrő gumitömítését, ezzel kézzel teljes erővel húzva végre OK. De olyan érzésem van, hogy mintha-mintha még izzadna egy egész minimálisat a perem alól (nehezen látom, mert letisztítottam mindig a szűrőház környékét és nem lehet csutka szárazra törölni a kis rések miatt).
Szóval mi ebben, amit elrontok? Szemre, érzésre minden patentül a helyén, de max kézi erővel kellett betekerni. (30Nm van a karimára írva).