Hát ah elsőre tippelnék, akkor akkut mondanék tippelnék, de mivel konkrétan semmit nem tudunk ismerünk a bringáról, pár kérdés:
1. Jó lenne valami ismertető a kerékpárról, típus, akku típusa, gyártási év, akku mikori, hány ciklus van benne, hogy volt kezelve, stb.
2. Kellene mérni akkumulátor feszt, de nem csak feltöltés után vagy üresjáratban, hanem amikor beterheled. Azt írod felemelt kerékkel gond nélkül működik, de terhelve jön elő az "akadozás". Ez eléggé arra utal, hogy terhelés hatására valamiért letilt a vezérlés. Ennek sok oka lehet természetesen, nem vagyunk táv-gyógyítok, de két fő ok szokott előfordulni (a sok egyéb mellett). Az egyik, hogy döglődik az akku, és beesik a terhelés hatására a kapocsfeszültsége, és emiatt letilt a vezérlő.
3. A másik, hogy valamelyik főáramköri csatlakozó, vezeték akármi sérült, kontakthibás, és nem az akku feszültsége esik be, hanem az adott szerelvény gyengélkedik és ez okozza a problémát.
Ezek az első dolgok, amiket meg kéne tenni/nézni, ezután talán okosabbak lehetünk.