Nagyatád: oké de onnantól hogy ez nem egy vasút-vasút hanem vasút-busz szolgáltatás lesz, majd szépen tűnnek el az utasok, és nagyrészt a fővonalról fognak eltűnni, a somogyszob-kaposvár szakaszról.
1, vasúton bármilyen pótlózásnál tetten érhető hogy a pótlóbuszon az utasok töredéke jelenik csak meg, sokan inkább nem vagy más módon utaznak ha már nincs vonat.
2, vasút-busz csatlakozás sokkal megbízhatatlanabb mint egy vasút-vasút. Nincs garantálva 5 perc késés esetén sem hogy megvárja-e.
3, a buszos szolgáltató majd szépen indít itt is gyorsjáratot és addig optimalizálja amíg a 41-es vonal Somogyszob-Kaposvár szakaszáról is leszedi az utasokat.
Komló valamiért nem működött, nézd meg a közadat igénylésekben a valaki havonta kikérte a fizető utasszámokat ami valami havi 1000 fő körül volt. Nem értem miért nem jött be itt a vasút, de legalább megpróbálták - újszegedet meg se próbálták.. Nagyatádon ezzel szemben egy működő vonalat sikerült tönkretenni.