alex_86 Creative Commons License 2023.07.26 -2 0 23478

Hát már bőven azelőtt elkezdtek szivárogni a Cargo és egyéb magánvasutak felé a mozdonyvezetők és ezekben az években (2006-2008) rengetegen mentek nyugdíjba, még korkedvezménnyel. Indult képzés, bekerülni viszonylag könnyű volt, de a vizsgáztatás volt necces. Forgalom vizsgán rengetegen kibuktak. Akik maszekhez mentek, jobban jártak, ott ugyanis kb megmondták, hány ember "kell"...

Érettségi és orvosi alkalmassági volt az elvárás akkor is, előnyt jelentett nyilván vasúti szakközép vagy bármi munkatapasztalat, de saját érdekükben, mégse teljesen a nulláról induljon az ember.

 

Igazából remélni tudom, hogy minél több vonat fog kimaradni az InterCity hálózaton meg a budapesti elővárosban

Az előváros szent és sérthetetlen, ilyen nem lesz! IC pedig max felénk, mert "Miskolccal bármit meg lehet tenni".

 

Társadalmi ellenállás jelen politikai helyzetben? Ne viccelj! Ha az összes Bz-s vonalat bezárnák az országban, az sem verné ki a biztosítékot, mert lenne bűnbak, indok. A polgármesterek*, hivatalnokok, média*, mind kézi vezérlés alatt állnak, simán benyelnek mindent. Tökéletesen leképezi a vasút az ország morális és gazdasági állapotát.

 

*tisztelet a kivételnek.

 

 

Előzmény: jbaal (23477)