laci2000 Creative Commons License 2000.04.18 0 0 28
Nálunk persze az üzlet sokmindennel összefonódik, túl kicsi buli ez üzletileg egy multinak, vagy egy milliárdos üzletembernek ahhoz, hogy itt akarná megszedni magát.. Tehát, reklám, politika, vépeményformálás... Ebbe, de egy polgári átlag üzletember számításaiba sem mindig fér bele egy abszolút "avantgard" lázadó ifjúság vezette, és ezzel esetleg szinpatizáns szűkítő, talán mégoly zseniális újkeresés sem... A befekteők általában konzervativak, a hasznosulás vagy legalább is a szinpatizálók minél nagyobb tömege a cél... Az pedig szerintem nyilvánvaló, hogy még az elit izlése sem igazán nyitott minden vadonat újra, legfeljebb időlegesen, amíg az bozrány.. Addig reklám is lehet, de csak időlegesen.. És túlsújra sem engedik jutni, épp az előző "józan" szempontok miatt... De mondom.. Ez egyszerű, polgári mérlegelés... Üzleti, v. üzleti akkor is, ha nem közvetlen haszon a célja... Én így látom ezt a kérdést...
:)