"Csakhogy nem a szervíz a hibás. Hanem a gépház gyártója, aki amiatt hogy 3ezer Ft-al olcsóbban adhassa azt olcsó árnyékolatlan sodratlan vezetéket épített be."
.
"volt benne alaplapcsere, házcsere és tápegységcsere is..."
.
Akkor ki a hibás, ha a szervíz ugyanúgy egy ilyen minőségű házra cseréli az előzőt?
Fellép egy hibajelenság, amit a házba beépített nem megfelelő minőségű vezeték okoz, majd a szervíz ezt úgy próbálja orvosolni, hogy a házat kicseréli egy ugyanolyan házra, amiben ugyanúgy nem megfelelő minőségű vezeték van, és akkor nem a szervíz a hibás abban, hogy nem orvosolta a hibát?
Én egy szervíztől egyetlen dolgot várnák el: a hibák miatt beadott gépet a hibák nélkül adja vissza (és ha egy mód van rá, újabb hibák se legyenek benne).
Lehet, hogy a szervíz munkatársai szépen dalolnak, esetleg fejenállni is tudnak, de azért ügyfélként az embernek mégis csak az a legfontosabb, hogy a dolgukat (hibás gép be, hibátlan gép ki) tegyék megfelelően.