Elnéztem, mire válaszoltál.
---
és nézzük is sorjára! Nyugati - Gogol utca szakasz.
1. A Westend Nyugati pályaudvar 1. vágány melletti bejáratától indul a sáv, addig csak kerékpáros nyom van. Az eső után bő egy nappal járunk itt, áll a víz mindenfelé. Milyen lehet eső közben vagy eső után közvetlenül?
2. Hibás táblázás. A tábla kerékpársávot ígér nekem...
....a valóság (az elakadásjelzővel álló taxis megkerülése után) azonban más. Mert ez bizony egy kanyarodósáv a parkolóházba, és még egy buszmegálló is, szóval nehéz belelátni a kerékpársávot. Friss munka, táblázás nem egyezik a felfestéssel.
3. ...de ez még mind semmi a Ferdinán híd lehajtó elkúrásához képest. A kereszteződés előtt az alábbi tábla jelzi a forgalmi sávokat:
Két autós sáv "balra", azaz enyhén balra a Váci úton kifelé. Egy autós forgalmi sáv egyenesen (Lehel út kezdete felé), egy kerékpáros sáv egyenesen a Lehel út kezdete felé és kettő sáv jobbra a Ferdinánd híd felé, melyből a jobboldali a parkolóházba visz.
Itt már gyanús lehet, hogy a friss kerékpáros infrastruktúrát a Nyugati tér - Gogol utca között reklámozzák, de a fent jelölt tábla alapján a Váci úton NEM tekerhetsz tovább.
Aztán jön a meglepi és a kiváló vonalvezetésű megoldás! Magyarázza magát az út és a vonalvezetés, a táblával, ugye?
Így végül az "egyenesen" továbbhaladó kerékpáros forgalmi sávból igazából balra kell kanyarodni a Váci úti infra használatához... ha a jelzőtábla megengedné.
Tábla > felfestés. A felfestés sem úgy adja magát, hogy te itt balra akarj kanyarodni. Persze, pirosra érsz ide a Westend felől mindenképp, hiszen előtte egy lámpával még zöld van és mennek az autók a Lehel út felé.
4. A kerékpársáv előjelzés és a forgalmi rend táblázása nélkül egyszercsak megszűnik.
Lesz olyan valaha ebben a rohadt városban, hogy egy ilyet jól csinálnak meg? Propaganda cikk persze már van dögivel, hogy milyen jól sikerült a felélesztett sugárutak program... hát anyátokat.