rednalhgih Creative Commons License 2023.07.08 0 3 61336

Csak kívülállóként ötleteltünk,ehhez műhely közeli topikozó kellene de olyan tudomásom szerint nincs.Több tényező együttese lehet a háttérben.

A "kopoltyúzás" tipikus szarból várat madmax eljárás de valamelyest segít a problémán.Nem ez a tuti de eddig jutottak.

Nem merném tűzbe tenni a kezem a gyártó miatt sem.A pattogó hangot már első hónapokban hallottam én is.A melegedés jelentkezett nyaranta,de bírta hegyen felfelé.Aki jobban fülelt és érdekelte az új gép az halhatott a tartályok felől is tengerentúli hangokat.Az egyik utastárs ezt "lötykölődés" címkével tudta le.Én inkább fémes hangot hallottam mintha egymásnak ütődnének a tartályok fékezéskor,de nem akartam vitatkozni vele ismeretlenül.

A csuklórészt sem igazán sikerült utasbarátra tervezni.Utastérben is vannak érdekességek,személy szerint a "másfeles" üléseket nem tudom hova tenni,se ilyen se olyan megoldás.Egynek sok,kettőnek kevés,láttam olyat hogy kölykét maga mellé ültette de ez ritkaság.A sárga jegykezelőket szintén nem sikerült a sofőr oldalára rögzíteni,szerecsétlenkedik állandóan minden leszálló,nem tudnak kapaszkodni (ez persze nem a gyártó sara).

Az ablakok nyitásához erő kell,gizdábbak alig tudják félig nyitni.A "kakasülő" részt nem kedveli senki ahogy a byd esetében sem.Alig tudnak kimászni az ablaktól,tapossák le a négyesajtónál ülő lábait.

 

Ilyet sikerült beszerezni,de nem ájult el tőle senki eddig.Most pedig már jönnek sorba a műszaki problémák.

 

Előzmény: Gordon Zsigmond (61331)