DKori86 Creative Commons License 2023.07.02 0 0 65075

Csakhogy a benzinesnél a részecskeszűrő azért picit másképp működik.

 

Az 1.6 DDiS-nek valóban "dinamikus" (vagy 30e km) a hivatalos szervizciklusa, de szerintem a GPF-es benzinesekben is fix km-t/évet számol, úgy mint a "régebbi" BoosterJetekben vagy a szívókban.

 

Minden esetre ha a kolléga 4 hónap alatt megy 10.000et akkor valószínű hosszútávon (esélyesen sokat pályázva) használja, hacsak nem taxi vagy tanulóautó >>> akkor meg épphogy nála kevésbé használódik el az olaj 4 hónap autópályás 10.000km-el, mint ugyanennyi futással 1 év és sok hidegindítás alatt...

 

Nekem is gyanús, hogy egyszerűen 10e-re és nem 15re van neki kalibrálva a ciklus, ennyi...

Előzmény: LACENTO (65074)