Macimedve Creative Commons License 2000.04.12 0 0 27
Azt írtad, hosszú távra veszel autót... Néhány adalék ehhez a Meganeról:
Az apámnak van egy 1,4 Meganja, újonnan vette, most kb. 4 éves. Elvileg 75 LE. Mondjuk én ezt nem hiszem, ha a Trabantos nem akarja, nemigen tudom megelőzni. Vagy állandóan padlón kell taposni, akkor meg sokat zabál. Azt mondják az új 1,4-es már jobb. Azt még nem próbáltam.
Apám szereti, ő komótosan autózik, nem hiányzik neki a dinamika. Őszerinte az előző 1,6 D Golfja jobban harapott a gázra. Különösen úgy 40-50 körül városban. És ez SZVSZ szégyen. Egyébként kellemes, komfortos, csendes autó. Én azért szeretem a sportosabb futóműveket.
Elég jól felszerelt modell, a kárpit elég szép, de a műszerfal elég ócska kinézetű műanyag. Viszont egyre több apró vacak kell hozzá így négy évesen... Nem súlyos dolgok, apróságok. Kapcsolók, patentok, ez-az. És minden aranyárban van, csak gyári, utángyártott sehol. A szervízben láttam egy gépháztetőt, egy törötthöz hozták, 160 rugó+fényezés. Ez azért durva.
Kellett 2 hátsó gátló, volt vagy 50 rugó. Ezt rá lehet írni a magyar utak számlájára is, de 60 ezer km-nél azért korainak tűnik. És az apám lassan autózik, vidéken, ahol nincs Bartók Béla út kelenföldi szakasza. Hajlamos vagyok azt monadni, hogy a Renaultnak továbbra is gyenge a futóműve a mi útjainkhoz.
Most spekulál, hogy eladja és vesz valami mást.