Az MTB engem a ČSD-s modelljeivel vett meg, azután vágtam bele tök nyugodt szívvel az M44 vételébe. És fogok még többet, ha kijönnek a zöld mávossal.
Egyetlen bajom a könnyűségükkel volt, a motorkocsik (M296) motoros vége remek súlyú, de a másik forgóvázon ha 50 gramm súly lehet. A személykocsijaik meg pillekönnyűek - így különféle horgászólmokat applikáltam az ülések alá és az akkuládákba a megfelelő súlyelosztáshoz (M296-oknál), illetve a súly eléréséhez (a személykocsiknál).
És mivel nagyon nem vagyok szegecsszámláló (nyilván feltűnnek a durva hibák, mint pl. a Piko M62 mávos rácsozásának eltolása), továbbá a '80-as, '90-es években nem fotóztam az ottani utazásainkkor kiemelten a vasutat, így az érzet simán megvan, a nüanszokon meg rágodjanak a csehek és a szlovákok. :-)
Most vettem két Igra gyártmányú 4 tengelyes személykocsit, semmi bajom velük. És nem, nem fogom a gyári eredeti rajzokhoz nézni a pontosságukat, a kocsik futnak a vágányokon, nem a tervrajzok.