w.ullrichfun Creative Commons License 2023.06.05 -2 0 22059

""A médiaelemzők szerint egyre csökkenő nézettségű RTL az elvesztett piaci pozícióját, nézettségi tendenciáit akarja ezzel javítani.""

 

 Egyértelmű, saját családi tapasztalatot is látva, a retekklub rengeteg nézőt vesztett a Netflix, HBO, Disney és egyéb online vagy különfizetős "csak film és sorozat szünet és reklám nélkül" lehetőségek betörésével, kb padlóra kerültek, kis túlzással a kutya nem nézi normálisabb, modernebb, jobb helyeken. Lépni kellett, és a felmérések azt igazolták, ami pl itthon is megy: 3 családtag CSAK a filmeket nézi, celebműsorok kuka, "híradók" kuka, reklámok duplán kuka, kereskedelmi tv-k kuka - olyan 80 csatornából havi 1 percet sem néz senki a családból .... 1-2 emberke a filmek mellett a sport közvetítéseket nézi, jobbára top futball ligák, részemről BuLi, CL, PL, La Liga, Serie A sorrend, ill. Giro-Tour-Vuelta. Azaz M4, Arena4&Co, SP1-2, ESP1-2, Spíler1-2 és befe. Többi csatorna itt szintén kuka.

 Első kategóriában sansztalan versenyezni, az amúgyis telített. Így hát a második csoportról fognak most lehúzni pár bőrt, azaz 24'-től a szolgáltatók jóval drágábban adhatnak CL meccseket, ami vagy áremelésként jön vissza ránk, vagy külön fizetős csatorna formájában. Van egy olyan érzésem, ez nem csak a magyar rtl húzása, a beneluxi főcég is sz@rban lehet, ezért léptek egy nagyot az uefa és a fő közvetítői jogokkal rendelkező skysport felé. Ehhez csatlakozott mázlis módon a hazai retekklub és csipet csapata, egyéb fostenger alcstornái.

 

  "Nem tudom, milyen lenne az RTL, de a Hírek 1 percben-ből elég volt!"

 

 Majd lesz helyette celebfos a köbön, győzike&family 2543.rész, tehetségtelenkutató és egyéb okádékműsorok bemutatói :)))) ... még visszasírjuk, hogy csak 1 perc volt ;) 

 

Előzmény: Beyeler (22058)