Mondod ezt a súlypontot-hogyan?Sik földön állsz,tele tank,tele damilfej,tiszta védő,ideális testtartás a kezelő részéről.ideális heveder beállitásnál talán,elméletileg,talán van olyan-bár még én nem láttam-hogy súlypontba lehet a gépet tenni..aztán lépsz kettőt,már a testartásod is változik,azután meg fogy a benzin,a szemét meg rakódik a szórásvédőre,a mérleg matek meg máris megváltozott..oda az induláskor belőtt egyensúly..
Én inkább ugy próbálom beállitani magamnak az egyensúlyt,hogy a kezemmel inkább csak irányitani,ne tartani kelljen a gépet.. de nagyon nem egyszerű-rövid a heveder,nem lehet eléggé hosszirányban mozgatni a száron a bekötési pontot,ha jó helyen van a bekötés,elakad a lábam a kormányban,ha lépek.. alacsonyra kerűl a markolat..
Én ugy látom,hogy alacsony,vékony emberekre egyszerűbb belőni a függesztést,mint az átlag,vagy attól nagyobb enberekre.. talán mindenhol kinai méretű emberekre szabnak mindent..