Törölt nick
2023.04.27
|
|
0 0
38062
|
Pályát rendebrakni lenne az elsődleges, 80-100 km/h között ha csak a felépítményt nézzük nincs nagy különbség, elbírja a 100-at, de mivel van nem visszajelentett sorompó meg nincs ellenement kizárás meg egyéb okok 80-ra lesz engedélyezve. Ráér később is megcsinálni majd egyszer valamikor ha járni is fog ott valami, ami mehet gyorsabban és meg is éri gyorsabban menni ( pl. így lehet csatlakozást adni a fővonalra). Utóbbit akár szakaszolni is lehet, teszem azt, a végállomásig van 10 km az előző állomástól, és van ezen a szakaszon 3 átjáró, ahol a behatási pontot odébb kéne tenni a 100-hoz meg visszajelentősre tenni vgy bármi egyéb akadály van, de olyan a menetrend, hogy kéne a 100 a csatlakozáshoz, akkor csak azt a 3 sorompót megcsinálni, a többi ráér. Ha meg úgyis meg kell állni az állomáson mindegy, hogy ott a mellékvágány akár csak 40-es, az átmenő is csak lassabban járható 80 helyett csak 60. Peronok átépítése sk+55-re is ráér később is, fedett váró is, ezekbe az önkormányzat is adhat bele végül is az ő utasaiknak épül. Volánbusznál ez már évtizedek óta megvan, maguktól nem építenek fedett várót falvakban, se peron, építsen az önkormányzat övék a terület. |
|