Fizolti Creative Commons License 2023.04.27 -1 0 38061

100-nál már minden átjárót biztosítani kell, értelemszerűen állomásra visszajelentve. - Lehet fedezőjelzős sorompó is tudtommal, amit nem kell állomásra visszajelenteni. 

 

Minden állomást is biztosítani kell, - 154-esen Kunfehértó és Mélykút, 43-ason Mezőfalva, 92-esen (Mármint a 100Km/órás részen) Kazincbarcika és Sajószentpéter, 100-ason Záhony állomás nem biztosított. Lehet ma már újonnan nem engedélyeznének ilyet, szerintem az is vállalható, ha az állomás területe/az állomás két külső váltója között marad 80-as korlátozás.

 

1 vonalat felhúzni 100-ra jobban járok ha abból a pénzből inkább 2 vonalat húzok fel 80-ra kb ugyanannyiból, - főleg úgy, hogy most nagy eséllyel évekig csak olyan jármű lesz ott is, aminek 80 a max. Amivel majd nyilván kezdeni kéne valamit, de mire az beérik, az itt egyszer 100-ra húzott pálya esélyes, hogy megint 80-as lesz (akkor majd lehet jól jön magasabb sebességre alkalmas jármű a 120-160-as fővonali szakaszokról leágazó, ott viszonylag sokat menő viszonylatokhoz). 

 

kiépül gépi utastájékoztatás illetve ha borul a menetrend jobban kezelhető. - Vagy nem. A a gépi utastájékoztatás esetenként úgy néz ki boruláskor, hogy 10 perces késésnél az automatizált utastájékoztatás úgy tájékoztat, mintha minden menetrend szerint lenne, majd ez után bemondja a helyi személyzet (ahol maradt), hogy mi hány percet késik. Aztán a z automata megint bemondja az eredeti menetrend szerinti dolgokat.  

Előzmény: Lovrin (38060)