Ránéznék pl. VCDS-el az injektorok korrekciós értékeire, videó közepe: https://youtu.be/RmbN936pXQ8
Állítólag +/-2 között jó, de jó lenne, ha alacsonyabb lenne az eltérés. A fickó is mondja, hogy 2 körül már egyenetlenül járt.
Néztem kb. 100 ezret futott 2014-es, egészséges 2.0 TDI-t, ott 1-en belül volt.
Lehet csinálni adaptációt is, a végén mondja, hogy hogyan.
A DPF szerintem nem okoz ilyet, annak a HAMU telítettségét is lehet diaggal ellenőrizni, mielőtt (feleslegesen) mosásra menne.
Nem magától az emelt alapjárattól jön elő a remegés regeneráció közben? Bár, ha jól tudom, akkor plusz üzemanyagot is befecskendez olyankor, mégis köze lehet hozzá.
Használattól függ, hogy mennyi időnként tisztítja a DPF-et, sok autópályával láttam 5-600 km-t is.