szőrinszálán Creative Commons License 2023.03.13 -1 1 2330

Nem értek a programíráshoz, nem a szakmám. De mint laikus úgy vélem, minden szereplőnek van egy képessége, amihez való feladatot írnak számára. Ezt lehet „felturbózni”, mondjuk ötféle feladat elvégzésére szolgáló képességgel egy szereplő számára. Bárhogyan változtatja a (kétdimenziós játéktérben) helyzetét a véletlen, a szereplő csak a képességei szerint viselkedhet, választhat a feladatok elvégzése közül. Ha rossz feladattal reagál a véletlenre, akkor veszít egyet a képességeiből. Ha jól reagál, vagyis nem veszít a képességeiből, akkor tovább „él”. Ahhoz, hogy a véletlenek sorozatát túlélje egy szereplő, a saját programon felüli, „tanulási képességének” kell lennie. Ezt megkaphatja sac/kb 10 véletlen túlélés esetén bónuszként, egy algoritmus formában. Evolúciósan, magasabb szintre lépett a játékban. De az, hogy egy szereplő a játékban kapott képességeken felülmúló döntést hozzon, kétlem. :)

Előzmény: Helem 5 (2328)