"Nekem pontosan olyan öttengelyes alapra lenne szükségem, aminek a középső kerékpárja a hajtott, és
nincs rajta nyomkarima…"
Az előzmények alapján, arra következtetnék, hogy egy BR 84' - es futóművére szeretnéd lecserélni a problémás BR 50' - es mozdony-modelled futóművét, mert - egyebek mellett - az is problémás, hogy az általad épített pálya bizonyos sugarú ívein a BR 50' - es gyárilag beépített "E" futóműve képtelen meg-felelően elfordulni - pláne vonat terheléssel. Tehát, nyilván nem csupáncsak az öt csatolt tengely jelent problémát, hanem a BR 84' középcsuklós hegyipálya futóműve is szükséges a megfelelő működéshez.
Azaz vállalod, hogy a csere futómű teljesen hiteltelen lesz a BR 50-es állókazánja - kerete alatt. Azt egyébként még elképzelni sem tudom, hogy ezt a cserét hogyan, miként tudod majd végrehajtani, de
persze ez már legyen a te személyes ügyed. Én, a magam részéről - csatlakozva az előttem szólóhoz -
egy avétos BR 50 - es ilyen "rendbetétele" érdekében semmiképpen sem gyaláznék szét egy múzeumi értékű BR 84' - es Hruska - modellt.