misinator Creative Commons License 2023.03.10 0 0 1775

Nekem az Albea kormányzását kellett megszoknom. De nagyon:

Rövid tengelytáv, khm. furcsa hangolású és viselkedésű futómű, állandó rásegítésű, nagyon könnyű szervó, kettő és fél kormánymozdulat (legutóbbit addig taláncsak az Alfa Romeo mert elkövetni...)

 

A magasabb felszereltséghez járó szélesebb gumi, no meg az évek segítettek megszokni, magától értetődővé tenni a kormányzását.

 

Mások meg szintén a futóműállításhoz folyamodtak: Nagyobb kerékösszetartást állíttattak be rajtuk.

 

 

Valamelyik nap agyaltam azon, hogy melyik autót szerettem eddig a legjobban vezetni, tartottam a legharmonikusabbnak, legjobb balanszúnak.

 

Szervo hiánya, rugalmatlan motor, műszakilag végtelen elavultság, mégis a legbarátságosabb vezethetőségű, legszerethetőbben autózható a Nagypolszki volt - mind a 220 vezetett/próbált autó közül.

 

Időpontra beállítva:

https://youtu.be/vMvbXTvdZlI?t=286

 

Ami konkrét autó még elképesztően emlékezetes és pozitív vezetésélmény Autó volt számomra, az ez volt:

https://totalcar.hu/tesztek/2010/02/02/pobjeda_gti/1/

 

 

Előzmény: www.octinfo.com (1771)