Nekem az Albea kormányzását kellett megszoknom. De nagyon:
Rövid tengelytáv, khm. furcsa hangolású és viselkedésű futómű, állandó rásegítésű, nagyon könnyű szervó, kettő és fél kormánymozdulat (legutóbbit addig taláncsak az Alfa Romeo mert elkövetni...)
A magasabb felszereltséghez járó szélesebb gumi, no meg az évek segítettek megszokni, magától értetődővé tenni a kormányzását.
Mások meg szintén a futóműállításhoz folyamodtak: Nagyobb kerékösszetartást állíttattak be rajtuk.
Valamelyik nap agyaltam azon, hogy melyik autót szerettem eddig a legjobban vezetni, tartottam a legharmonikusabbnak, legjobb balanszúnak.
Szervo hiánya, rugalmatlan motor, műszakilag végtelen elavultság, mégis a legbarátságosabb vezethetőségű, legszerethetőbben autózható a Nagypolszki volt - mind a 220 vezetett/próbált autó közül.
Időpontra beállítva:
https://youtu.be/vMvbXTvdZlI?t=286
Ami konkrét autó még elképesztően emlékezetes és pozitív vezetésélmény Autó volt számomra, az ez volt:
https://totalcar.hu/tesztek/2010/02/02/pobjeda_gti/1/