zdcmchy Creative Commons License 2023.03.06 0 0 433101

Ha fogjuk rá 1000 szeres a szorzó a kétféle m3 közt, akkor az ns 1-2 vezetékek 100 000 000 000 kapacitása az cseppfolyósítva 100 000 000 m3. Akkor 300 000 m3 -t befogadóból kerekítve 30 000 forduló?

Ha van 1000 ilyen hajó akkor azok 30-at kell forduljanak évente tehát megint csak kerekítv3 mondjuk havonta 3-at?

10 napól akkor kb 3 nap a feltöltés 1.5 nap oda az út, 3 nap a letöltés, 1.5 nap a visszaút?

Tehát elvileg lehetséges, 1000 ilyen hajó tudja helyettesíteni sérült vezetékeket. ...elvileg, de nem túlzottan optimistán számoltam? elég 1.5 nap betankolás helyétől a letöltés helyéig? Ha 30km/h az átlag sebessége az csak 1000km. Ha 3000km ről kell hozni akkor 3000 hajóról kell beszéljünk. De ha túloztam, esetleg nem 1000 szeres a szorzó hanem mondjuk csak 100, akkor 30 000 ilyen hajó szerintem jelenleg még nincs feleslegben.

Te kell ismerj komolyabb számításokat. Vagy csak a képeket szereted nézegetni? (-:

(vagy ti már azzal számoltok, hogy a nyáron ledobnak pár 100 sme ... vagy hogy is mondjátok a kis atomreaktorokat? amelyek természetesen nem orosz uránnal működnek, tehát őszre meglesznek a dúsítók is? )

 

... bonyodalom forrása az is lehet ha a terroristák aknákat hagynak szanaszét, ha sérülés nem is történik, de a szállítás út idejét jelentősen növeli az is. Arra is lehet persze mondaani, hogy oroszok mert olyan érdekeltség állna fenn mint az amerikainak a vezeték robbantásban. 

A megoldás ha egyáltalán nem kell gáz mert önvezető elektromos autók mellett valami elektromos kazánok is lehetnek hiszen az nagyon sokkal egyszerűbb műszaki megoldás mint egy személygépkocsi a forgalomban, de szerintem azt se lehet pár hét vagy hónap alatt megcsinálni. de hát állítólag a németek nem is hőszivattyúkat akarnak létesíteni hanem 3 tengeri gáz fogadót amelyek legkorábban 25-26- ban fognak működni.

 

Szóval szerintem ez a sok kérdés nem paraniás károgás hanem kellene rá válasz.

Előzmény: ,m,1710 (433098)