tcaoe Creative Commons License 2023.02.20 0 0 4799

Az orrnehéz szerintem jó. Az X9 kivételével minden kétkerekű robogónak könnyű az eleje, és ez különösen csúszós úton nagy hátrány kanyarban és fékezéskor is.

Ha vigyázol rá, akkor nem hisztis az első rész, de meg kell nézni már vételkor, hogy rendben van-e.

Amúgy a Tricity is tudja azt a biztonságot, a komfort sokkal gyengébb, de cserében meg egyszerűbb. Meg hát igen, ha azt nézzük, hogy csak elég fiatalok vannak, akkor többe is kerül. A többi ilyen az jellemzően szemét. Az MP3 és a Tricity futóműve is olyan, hogy nem érzed, hogy több kereke van, nagyon okos rendszerek. Egyébként az MP3 Yourbanból van olyan 125-ös amiben nincs reteszelés, az valamivel könnyebb is, mint a nagyobb testű. Azzal nem szokott baj lenni. De abból itthon egyet láttam belőle összesen, és Szlovákiába adtam el.:)

 

 

A kétszelepes GS-ek meg olyanok, hogy érdekesek, nekem még szépek is, de menni nem annyira jó velük. Míg a legrégebbi négyszelepesek is jól használhatóak a mai világban is, azok nem annyira. Az áruk viszont a képességeikhez képest az égben van. Most sem helyem, sem időm nincs ilyen projektekre, de ha lesz, akkor az egy A vagy B KLR 650 lesz, lehetőleg egy Tengai.

Előzmény: Lonesome Rider (4798)