Újlaki Creative Commons License 2000.03.26 0 0 54
Na várj, egy tized másodperc alatt csak az hathat, ami ennyi idő alatt felfogható. Amit nem tudsz el sem olvasni, azt nem nagyon tudod felfogni.

Az valóságos veszély, hogy ha túl sokat akarsz egy reklámban elmondani, a végén semmit sem sikerül.

Na most a megjegyzésre vonatkozó kitételed a klasszikus (t.i. lassan ható) reklámra érvényes. Itt nem kell semmit megjegyezni, hanem vagy kattintani kell, vagy továbbmenni.

Egyébként meg kimondottan örülök, hogybelekötözködtél, hiszen aki a saját örömére csinál reklámot, az tényleg csak a saját örömére csinálja. Én tudom, mit akarok elmondani, magamnak könnyű. De mit ért meg, fogad el belőle valaki más?

Úgy hogy várakozásoddal ellentétben inkább örülnék, ha bővebben kifejtenéd, mit takar a "Nehezen emészthető" és a "tragikus". Köszönet előre is. Csak keményen!

Előzmény: jhannin (52)