qjon Creative Commons License 2000.03.23 0 0 308
Kedves Trolibaratok!

Ime egy cikkrészlet, amelyet ma reggel talaltam:

"Csaknem egymilliárd forintra lenne, szüksége a Szegedi Közlekedési Társaságnak (FKT) feladatai
maradéktalan ellátására. Az önkormányzati tulajdonú cég vezetői és a közgyűlés tagjai úgy vélik:részleges privatizációval megoldódhatna a fejlesztési program.
A cégnél KIEMELT FELADATNAK tartják a TROLIBUSZHÁLÓZAT fejlesztését, a villamospályák
felújítását, korszerű forgalomirányító és járműkövető, jegyérvényesítő, valamint utastájékoztatási rendszer kiépítését. Mindez közel egymilliárd forintba kerülne, amit csak
tőkebevonással, vagyis privatizációval lehetne
biztosítani. "

Vajon a BKV igen tisztelt vezetoinek eszebe jut e azz, hogy azon kivul, hogy allami tamogatast koveteljenek -- amiben azert van logika --, esetleg tanacskozzanak mas tomegkozlekedesi cegekkel?

Hogy lehet az, hogy Szegeden nem akarjak felszamolni a trolikat, villamosokat? Ami Pesten dragabb, az ott olcsobb, vagy hogy is van ez?

Nekem itt valahol -- magam sem tudom hol -- kilog a lolab a BKV reszerol....

Ami meg a privatizacio kerdeset illeti, nos hat Becsben is tobb ceg nyujtja a tomegkozlekedesi szolgaltatast, ha jol tudom (vannak piros-szurke es kek-feher festesu buszok, mas mas ceghez tartoznak), es lam a Becsi tomegkozlekedes szinvonalas es igenyes...

Vajon a vizfeju BKVnak miert nem erdeke a vonalak privatizacioja? Mert eddig berba adtak ugyan 3-4 kisjelentosegu vonalat, amely a 100egynehany vonalhoz kepest nevetseges arany. Es lass csodat azota ezeken a vonalakon szinvonalasabb buszok jarnak, az utasoknak jobb lett, a BKV megsem nagyon beszel a privatizacio folytatasarol.

Hogy is van ez?