Nekem is feltűnt, hogy túl sok a bowden. Egy lentre megy, ez az indítókuplung. A másik kettő meg a váltóé lehet. A kormányszektort is átvariálták szerintem. Nem maradhatott a hagyományos váltószektor a kormányon, mert annál ugye reteszel a kuplungkar - de itt a kuplungkart nem kell behúzni váltáskor, sőt, az indítókuplungot pont nem szabad ilyenkor bántani. Szóval valahogy átalakították a kormányváltót, gondolom, bekattanósra, és valószínűleg ahhoz kell a két bowden, a Bervánál van ilyen meg néhány osztrák kismotornál.
A rajzon egyébként úgy látom, a váltó belső szerkezete nem változott.
Nem látom át a rajz minden részletét, de úgy tűnik, szárazkuplungot építettek az elvtársak, vagyis nem olajban fut, mint az enyém, hanem el van különítve a kuplung rész, külön burkolat is van neki. Az indítókuplung behúzásakor egy csapágyazott részt nyomunk meg.
Nagyon kevés információ van erről a gépről, csak annyi, hogy 1975-ös és hogy három ilyen blokk készült.