trizs77 Creative Commons License 2023.01.02 0 0 39613

Komló-Godisa vasút:

 

Ilyen eszközökkel dolgozik a MÁV a saját utasait ellen.

 

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Ne haragudj meg de a reálisabb kép kialakítása miatt itt és most, ebben az ügyben meg kell védenem a MÁV-START-t.

 

Nem az Ő ötletük volt a 20 utas/vonat érték határ alatti vonalakon vagy az újra indítás vagy a sűrítés.

 

Annyiban igazad van, hogy ez ügyben a MÁV-START-n belül   "osztályharc"   folyik a vezérigazgató és helyettesei között.

Már az előző vezérigazgató és helyettesek között is erős nézet eltérés volt ez ügyben.

 

 

A közlekedési kormányzati felső vezetők sűrű személycseréje az elmúlt években szintén nem járult hozzá, az egységes álláspont kialakításához, pláne nem a következetes munkához.

 

Amikor egyik oldalcsoport nyert akkor felerősödnek/tek a mindent vissza csinálunk hangok, amikor a józanok voltak erősebbek, akkor meg a :

 - nézzük már meg mink van?

 - mit tudunk vállalni?

 - mennyiért ?

 - tudjuk e tartani amit vállalunk?

 

Mindkét oldalnak vannak politikai támogatói.

 

Nem kell hozzá elmenni Delphibe, hogy a jós megmondja : Nem tudják teljesíteni.

Se emberük nincs elég se eszközük nincs hozzá elég.

 

E harcok közepette a két oldal sebeket osztogat és sebeket kap.

 

Az egyik újra indítja 216 ülőhellyel a vonatonkénti 10-15 utasos 77-es vonalat, napi 1,7 millióért, a másik leállítja napokra a Dél-Dunántúli és más mellékvonalat (például a 47-est is) mert vagy Bz nincs vagy személyzet nincs rá.

 

Együtt van a pazarlás és a hiány.

Kapkodás van.

 

Szerencsétlen 47-es vonalon hol jár a vasút hol nem.

Igen hűséges vasúti utasnak kell lennie aki számon tartja, mikor megy és melyik napokon nem megy.

 

Előzmény: MCA-001 (39608)