Komló-Godisa vasút:
Ilyen eszközökkel dolgozik a MÁV a saját utasait ellen.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ne haragudj meg de a reálisabb kép kialakítása miatt itt és most, ebben az ügyben meg kell védenem a MÁV-START-t.
Nem az Ő ötletük volt a 20 utas/vonat érték határ alatti vonalakon vagy az újra indítás vagy a sűrítés.
Annyiban igazad van, hogy ez ügyben a MÁV-START-n belül "osztályharc" folyik a vezérigazgató és helyettesei között.
Már az előző vezérigazgató és helyettesek között is erős nézet eltérés volt ez ügyben.
A közlekedési kormányzati felső vezetők sűrű személycseréje az elmúlt években szintén nem járult hozzá, az egységes álláspont kialakításához, pláne nem a következetes munkához.
Amikor egyik oldalcsoport nyert akkor felerősödnek/tek a mindent vissza csinálunk hangok, amikor a józanok voltak erősebbek, akkor meg a :
- nézzük már meg mink van?
- mit tudunk vállalni?
- mennyiért ?
- tudjuk e tartani amit vállalunk?
Mindkét oldalnak vannak politikai támogatói.
Nem kell hozzá elmenni Delphibe, hogy a jós megmondja : Nem tudják teljesíteni.
Se emberük nincs elég se eszközük nincs hozzá elég.
E harcok közepette a két oldal sebeket osztogat és sebeket kap.
Az egyik újra indítja 216 ülőhellyel a vonatonkénti 10-15 utasos 77-es vonalat, napi 1,7 millióért, a másik leállítja napokra a Dél-Dunántúli és más mellékvonalat (például a 47-est is) mert vagy Bz nincs vagy személyzet nincs rá.
Együtt van a pazarlás és a hiány.
Kapkodás van.
Szerencsétlen 47-es vonalon hol jár a vasút hol nem.
Igen hűséges vasúti utasnak kell lennie aki számon tartja, mikor megy és melyik napokon nem megy.