Törölt nick Creative Commons License 2022.12.21 0 0 280432

Igaz segiteni senki nem tudott,a gondom megoldódott. Ezt ide irom,hátha mások is hasonló hibával élnek :

 

Örömmel tudatom,hogy a km spirál leakasztása a váltóról MEGOLDOTTA a problémám !!

Tehát megszűnt a guruláskori , vagy megtoláskori alapjárat felpörgés.

Teszteltem a javulást :

Meleg motornál visszadugtam a spirált. A Hiba VISSZATÉRT !!! Ha lehúztam a spirált az alapjárat hibátlan.

Meleg motornál levettem az akku sarut,a fenti sorom nem változott,tehát áramtalanitástól a pörgés nem változik.

Holnapi hideginditás előtt dugom vissza a spirált. Ha ez esetben a hiba visszatér,marad a spirál lehúzási funkció !

Tudom,teszitek fel a kérdést,mi lesz az esetleges gyorshajtással-----!?  Semmi.

Létezik bicikli km óra,ez digitális,a beépitése autóba pici kreativitást igényel.

De van ettől egyszerűbb,ez a gps mérés,vagy egy alkalmazás a telón (Bikeometer),csak minimális net adatot igényel.Ez a funkció kalóriát is mér,mármint a suzuki kalória fogyását ! Ez volt a nap vicce.

Van egy hátrány a fenti köcöllék,és a spirál lekötésének. Műszaki vizsgán azonos lesz a fényképjükön az óra állás,meg aki eladni szándékozik az autóját,az akaratlanul is,de befogja csapni a vevőt. De a bicikli km óra is göngyöliti a megtett km-ereket,de ez félig hiteltelen is lehet...........Üzemanyag mennyiség alapján kilehet számolni a megtett km-ert. Gyűjteni kell a számlákat,papiron vezetni lehet a bicikli napi számlálója alapján a hiteles normákat,erre az esetleges eladáskor (nem hiteles)szükség lehet.

A bicikli km órát több funkcióval is hitelessé lehet tenni !

Előzmény: Törölt nick (280422)