Tiszteletem..
Egy autoszerelönek tudnikell mindentipus érzékeny pontját,ha nem nézzenutána.vagy kérdezzenmeg egy igazi autoszerelöt..
A Te problémád egy tipikus suziki probléma,köztudott, nem csak szakemberekkörébenn.
1)Ellenörizte,lemérte a vezérlöegységet??"tologatás"közbenn ami Nálad az alapjáratot befolyásolja..
2)lemérte külön a lambdaszondát(lekötve),nembiztos a diagnosztik kimutatja ha hibás.
3)megmérte a CO-0.5-3.0%között normál,tipustolfüggöen.(ez egy olyan müvelet mint amit a TÜV csinál)
abbol következtetnilehet pl.a folytószelep megfelelöen müküdik..
tehát 1 lépés ,az elektromos vezérlés ellenörzése,ha az megfelelö, 2.lépés mechanikai ellenörzés (karburátor,befecskendezörendszer)
ha mindezt megteszi egy szerelö,1 óranbelül 100%tudja mi a hibaforrása..
Örök igazság,valamit megjavitani nem "müvészet"a hibaforrást megtalálni,mert ugyebár egy alkatrészt még egy hülye is kitudcserélni ,
figyelmesen kiszereli,és forditottsorrendbe beszereli az ujat..
"Szerintem a folytószelep mozdul,már pedig 2500-as körüli fordulathoz mozdulnia kell."ez nem világos
a folytószelep 2500-on mozdul vagy nemmozdul??.