Hun G. Creative Commons License 2022.12.20 -1 0 146675

Tiszteletem..

Egy autoszerelönek tudnikell mindentipus érzékeny pontját,ha nem nézzenutána.vagy kérdezzenmeg egy igazi autoszerelöt..

A Te problémád egy tipikus suziki probléma,köztudott, nem csak szakemberekkörébenn.

1)Ellenörizte,lemérte a vezérlöegységet??"tologatás"közbenn ami Nálad az alapjáratot befolyásolja..

2)lemérte külön a lambdaszondát(lekötve),nembiztos a diagnosztik kimutatja ha hibás.

3)megmérte a CO-0.5-3.0%között normál,tipustolfüggöen.(ez egy olyan müvelet mint amit a TÜV csinál)

abbol következtetnilehet pl.a folytószelep megfelelöen müküdik..

tehát 1 lépés ,az elektromos vezérlés ellenörzése,ha az megfelelö, 2.lépés mechanikai ellenörzés (karburátor,befecskendezörendszer)

ha mindezt megteszi egy szerelö,1 óranbelül 100%tudja mi a hibaforrása..

Örök igazság,valamit megjavitani nem "müvészet"a hibaforrást megtalálni,mert ugyebár egy alkatrészt még egy hülye is kitudcserélni ,

figyelmesen kiszereli,és forditottsorrendbe beszereli az ujat..

"Szerintem a folytószelep mozdul,már pedig 2500-as körüli fordulathoz mozdulnia kell."ez nem világos

a folytószelep 2500-on  mozdul vagy nemmozdul??.

 

Előzmény: Törölt nick (146666)