Eleget álltam a vasgerebenben a sor mellett, a kütyü amivel "lépteti" a padot, már rádiós, ki sem száll, nem egy autónak alá sem néznek, mikor elkezdi a rázni a rázópad, már lépteti is tovább.
Szóval lehet ,hogy papiron mérni kellene(?) a fékerőt, de ezt 99%ban ezt sosem mérik. Nyilván akkor majd igen, ha valamit sürgősen meg kell buktatni.
Én azt a részét nem értem, ha minden NKH bekötött, megfigyelt, ellenőrzött, ez hogy lehet.
Meg a másik a környezetvédelmi mérés, mindig kiváncsi voltam, ha mentem az autóimmal, mit fog mutatni. Csalódnom kellett, a legtöbb benzinest meg sem mérik. Hogy ezt hogyan, szintén rejtély.
Sőt mikor kis maszek műhelybe mentem, mert a gerebenbe már nem lehetett, sima személyautó időszakosra menni, legfeljebb egyet aláfényképeztek az autónak, túrót nem néztek, kipufogó mérése ugyanígy elmaradt.