Szinte biztos vagyok benne, hogy ez volt a baj.
A szívatókart, amikor ki-fel húzod, akkor szívatón van. ( hidegen) Addig rángatod, míg nem pöffen. ( általában 3-4 rántás) Amikor pöffen akkor a szívatókart egyet visszatolod, de még mindig nem nyúlsz a gázkarhoz.
Ilyenkor csak a szívató pillangó szelepet tolod vissza, de a gázkar kitámasztott marad, ezért emelt fordulattal fog indulni.
Tehát a szívató visszatolva, ismét rángatod, általában másodikra indul és olyan 4000 rpm körül pörög ilyenkor, forgatja a láncot is. Hagyjad így pörögni 2-3 másodpercet.
Ezután egy gázfröccs, és akkor lesz alapjáratod ( 2.800 rpm)
Melegen meg szívató ki-fel és egyből egyet visszatolsz, így lesz az emelt alapjáratod. Első rántásra indul, egyből rúghatsz neki egy gázfröccsöt, aztán had szóljon. :)