''csiga Creative Commons License 2022.12.04 0 0 6696

Szinte biztos vagyok benne, hogy ez volt a baj.

 

A szívatókart, amikor ki-fel húzod, akkor szívatón van. ( hidegen) Addig  rángatod, míg nem pöffen. ( általában 3-4 rántás)  Amikor pöffen akkor a szívatókart egyet visszatolod, de még mindig nem nyúlsz a gázkarhoz.

 

Ilyenkor csak  a szívató pillangó szelepet  tolod vissza, de a gázkar  kitámasztott marad, ezért  emelt fordulattal fog indulni.

 

Tehát a szívató visszatolva, ismét rángatod, általában másodikra indul és olyan 4000 rpm körül pörög ilyenkor, forgatja a láncot is. Hagyjad így pörögni 2-3 másodpercet.

 

Ezután egy gázfröccs, és akkor lesz alapjáratod ( 2.800 rpm)

 

 

Melegen meg  szívató ki-fel és egyből egyet visszatolsz, így lesz az emelt alapjáratod.  Első rántásra indul, egyből rúghatsz neki egy gázfröccsöt, aztán had szóljon. :)

 

 

 

 

 

 

Előzmény: Pepán (6695)