Opi Creative Commons License 2000.03.14 0 0 5
Ált. a specifikus és ingyenes kiadványok olvasottsága a legnagyobb, ezen belül is az élelmiszerdiszkontoké...
Továbbá azoké, amik nem csak hirdetéseket közölnek (vagy nem klasszikus hirdetés, hanem pl. riport, stb. formájában - a legújabb kv hirdetés sorozat az nagyon jó!:) ), hanem "olvasmányosak".
Ha rejtvény, vagy játék, vagy hasonlók vannak az újságban (még akkor is, ha nem túl jelentosek a nyeremények), "alaposabban" átnézik az emberek...
Azt hiszem, Bp-en a Budapesti Piac az, amit a legnagyobb példányszámban kiadnak, talán még olvasnak is egy kicsit... az egyik oldala hirdetésekkel van tele, a másik közszolgálati... (máris lehet elemezni, hogy miért :)) )
Ált. vannak a különbözö hiper, szuper, miegyéb marketeknek is saját szóróanyagaik, amiket elég sokszor periódikusan megjeleno, ingyenenes hirdetési újságként terjesztenek (Pl. az Europark "újságja"...

Elso blikkre ennyi..:)

Strapáljam még magam??:)