Kedves barátaim!
A múlt héten derült égből a zongora, avagy házi feladatot kaptunk mindannyian, akik egy hónapja kezdtünk egy marketing tanfolyamot. Eligazítás és források gyanánt, csak annyit, hogy boldoguljon mindenki, ahogy tud. Határidő: március 31.
„Készítsen egy 3-5 oldalas elemzést plusz szemléltetést a mellékletekben az alábbi témáról:
Elemezze a magyarországi reklámtortából a sajtó arányának változását és ezen belül vizsgálja meg az ingyenes újságok piacát. Csoportosítsa az ingyenes hirdetési újságokat és végezzen kutatást arról, hogy vagy a fogyasztók (minimum 50 fő) hogy fogadják és „fogyasztják” az ingyenes újságokat, vagy pedig az ingyenes újságban megjelenő hirdetők között végezzen kutatást. A véleményeket foglalja össze és értékelje.”
Kérek mindenkit, akinek van valami halványlila segédfogalma a témáról, illetve tud olyan weblapokat, amelyek nyújtanak némi lelki támaszt, jelentkezzen. Már annak is nagyon örülnék, ha elmondanátok a véleményeteket.
Előre is köszönök minden jelentkezést,
ben de kinn is