gnrb
2022.11.22
|
|
0 0
37286
|
Hány ilyen volt már, Németből hozott 1.4 160e km és problémás... A fő probléma a 160e km-rel kezdődik, többszörösen. Egyrészt 160-nál valóban szoktak már problémák lenni, főleg akkor, ha betartották a 30e km-es olajcserét, de ez 8 éves, az évi 20e, ennél talán évente olajcsere kellett (évjárat függvényében is változó lehet a szerviz- és olajcsere ciklus), de az is sok lehet. Ilyenkor már befigyel a dugattyú- és hengerfal kopás (kopogás, főleg hidegen), olajfogyasztás, vezérműlánc nyúlás (hallani, csörög is), esetleg okoskerék hiba (vezérlést írtad). A másik, hogy a (nepperek által) behozottak 99%-a többet is ment, mint az óra (és esetleg a szervizkönyv) mutatja… Vissza kell vinni, a kereskedő (ha tőle vetted, nem bizományos volt) legalább egy év szavatosságot köteles vállalni, és neki kell bizonyítania, hogy a hiba az átadáskor még nem állt fenn! De ha Te nélküle szétszedeted, ezt buktad… |
Előzmény: PappDávid0077 (37285)
|
|