Ilyesmi akár Budapest külvárosaiban (Zugló, Angyalföld, Kőbánya, Lágymányos) is van/lehet.
Természetesen a semminél jobb. Ha 10-20 x többen használnák, akkor már jobban kiderülne, hogy mi vele a probléma! (irányhelyesség, szűk sávok).
Itt is ki kellene jelölni a főúton párhuzamosan bringa nyomot IS, a gyorsabban haladóknak és azoknak akiknek az úti célja irányhelyesen onnan közelíthető meg.
Amúgy én nem szeretem a gyors bringásokat, mert szerintem a kerékpár, nem az autó, hanem a tömegközlekedés és a gyaloglás alternatívája, de sajnos vannak akik ezt nem így gondolják. A rolleresek egyre bővülő tábora is őket erősíti.
Tehát tervezni kell a tizenéves bringás kiscsajok, idősebb nénik/bácsik és a klasszik bunkó közlekedő, most_nem_bmw-vel_hanem_rollerrel_vagyok igényeire.
Csevegő kiscsajok:
https://dutchcycling.nl/