svgyula Creative Commons License 2022.11.16 -2 0 52277

Hát a kígyó szereti a meleget és lehet feljebb keresett helyet:-D

Ha puha marad a fék az rossz hír! Folyadék szivárgás ellenőrzés első lépésben. Ehhez le kell venni a hátsó dobokat is mert kb 10 csepp olaj és meszeltek a féknek. Ha nincs sehol szivárgás akkor beszerzel egy segédet DE!!! olyat aki nem fogja agyonvágni elfosatni a munkahengereket mert képes érzéssel pumpálni. Aztán veszel új fékolajat és a régit  kipumpálod a légtelenítőn keresztül úgy, hogy mindkét oldal nagyjából azonos mértékben legyen érintve. Ha mindkét oldalon kijött buborékmentesen a tiszta, új, olaj akkor ezt megismétled elöl is. Sajna ez nem öt perces mutatvány. Ja ne feledd újra zsírozni a hátsó csapágyakat nem kell hozzá sok de megéri. Viszont arra nagyon figyelj, hogy a fék részen minden teljesen zsírmentes legyen amikor visszarakod.

A sziszegésre visszatérve azért sziszeg mert túlságosan be tudod nyomni a pedált és a rásegítő membrán mellett levegőt szív a motor(bár a kígyó sem kizárható).

Ha újra kemény lesz akkor eltűnik.

Még egy megjegyzés. Ha a hátsó dobnál valamiért nem működik az automata utánállító az is csinál ilyet, hiszem minden benyomáskor először el kell érni azt az állást ahol már kezd fogni és ez minél kopottabb egy fék rossz utánállítóval egyre hosszabb út! Ha régi az autód és még nem a vw féle ékes utánállító van akkor inkább szerelőhöz vidd mert az egy bonyolultabb szerkezet. A másiknál egy vas éket húz két lemez közé egy rugó és minél kopottabb annál lejjebb csúszik és így kompenzál. A másiknál egymásra feszülő laposvasak vannak amik vagy szétcsúszva maradnak és tartják a távolságot vagy nem. Utóbbinak elég 1 csepp olaj és vége.....

Előzmény: kcsavar (52276)