pancho Creative Commons License 2000.03.09 0 0 136
Másrészt az ALT+4 a felső billentyűkön lévő 4-esre működik, az ALT+0148 meg a jobb oldali számbillentyűzeten.

Na, az ígért cikk:
Tavalyelőtt két, különösen veszélyes vasúti átjárót is lezárt. (kicsoda? - kék beszúrások tőlem) A XXII. kerületben a Növény utcai átjáróban, 1996-ban (nem kell vessző) kettő, majd az azt követő években egy-egy ember vesztette életét. Az autósok a tilalom ellenére jobbra kanyarodva hajtottak át a vasúton. A rendőrség 1998 áprilisában lezárta az átjárót. Valóságos polgári engedetlenségi mozgalom indult az újbóli megnyitás kierőszakolására. A demonstráló embereket a helyi önkormányzat is támogatta. A BRFK közlekedés rendészetének (közlekedésrendészet 1 szó) elsőfokú döntésével szemben az ORFK az átjáró ismételt megnyitása mellett döntött. A fővárosiak azonban bírósághoz fordultak, amely első fokon helyben hagyta az ORFK döntését. A legfelsőbb bíróság (Legfelsőbb Bíróság nagybetű) nemrégiben hozott másodfokú, tehát jogerős határozata azonban a fővárosi rendőrség intézkedését igazolta, így a Növény utcai átjárót ma sem használhatják az autósok. Nem sokkal később, 1998. augusztus 11-én, a (nem kell vessző) közlekedés rendészet (mint fentebb), a Kolozsvár (nem kell vessző) utcánál is lezárta a csak fénysorompóval védett átjárót. Az átjáró lezárását azonban később feloldotta, azzal a megkötéssel, hogy a fénysorompót, félsorompóval (nem kell vessző) egészítik ki. Elkészültéig egyenruhás rendőr felügyeli a rendet a vasúti kereszteződésben, amelynek átépítését a közeli bevásárlóközpont közreműködésével tervezik.

A top listát (toplista 1 szó) a XVII. kerületi Tárcsa utcai kereszteződés vezeti, ahol 1988 és 1997 között (évszám után pont) egy halálos, egy súlyos baleset történt (ez valószínűleg téves adat, 10 év alatt 2 baleset egy átjáróban nem sok, pláne hogy a cikkben szereplő átjáróra ennél jóval többet ír).

S.I.
(Népszabadság, 2000. március 6. hétfő, Budapest melléklet)
Egy ekkora cikkben 12 hiba nekem kicsit sok.