htibor Creative Commons License 2022.10.17 0 0 14639

A hűtési körre nagyon kell figyelni az Ecoboostnál, vízpumpa az egyik gyenge pontja, jobban kell figyelni a tartály szintjét és az egész hűtőkört, hogy szivárog-e.

 

A 4 hengeres 1.5 Ecoboostoknak lehet blokk hibája, Európában érintheti a C-Max/Focus/Mondeo/Kuga használókat, de főleg Amerikában az ennek megfelelő Fusion/Escape-eknél jött elő elsősorban, de idehaza is vannak tulajok akiknek előjött.

 

Kint ennek lett hivatalos szervizutasítása is TSB 20-2100 néven ahol előfordulhat alacsony hűtőfolyadék szint, fehér füst a kipufogónál, bizonyos hibakódok, végig írja milyen alkatrész csere szükséges, a végén pedig a hiba behatárolást írja le, hogy 20 baron 5 óráig kell a hűtőrendszert megnyomni, ha 4 barnál többet esik a nyomás, akkor kell tovább vizsgálni gyertyák kiszedésével égéstér vizsgálattal, hogy került-e bele folyadék.

 

TSB 20-2100: https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2020/MC-10174400-0001.pdf

 

Itt pedig látható egy Fusion motornál hogy mi a régi és új blokk közötti különbség (hengerek közötti vájat kisebb így nem kerül hűtőfolyadék az égéstérbe)
https://youtu.be/wvUO8kd7hko?t=26

 

(Mielőtt megkérdeznéd 1.5 Ecoboostos kocsim van :) )

Előzmény: punk anderson (14638)