blaserk95 Creative Commons License 2022.10.11 0 0 6664

Nem katalizátoros. Motorikusan (kopogjam le) nincs is vele gond. Olyan kompresszió van benne, amire még a 056 után kézbe véve is csettint az ember. Viszont a műanyagságával nem vagyok kibékülve. A láncfék már xar és nem is lehet javítani csak cserélni, mert valami műanyag biszbasz letört benne. Lehet venni másikat potom tizenötért. Merthát az Oleo név mégsem Strauss, kérjük hát meg az árát. Megharagít kimegyek az ózdi piacra, viszem az egész láncdeknit és veszek ugyanolyat max más színben, de 2-3 ezerért. Az olajzása meg digitális. Igen vagy nem. Ha olajoz, akkor folyik is, ha visszább veszem, akkor nem folyik, de nem is olajoz. Három év alatt nem bírtam megtalálni az arany középutat. Tudom, mikor elteszem akkor le kéne állítani. Próbáltam és kukáztam is egy láncot miatta. Elfelejtettem visszaállítani az olajzást. Ezt egyik Stihlem se csinálja. Pedig a 056-on lehet állítani az olajzást, éppen csak működik és jól. A kicsin nem lehet állítani, de nem is kell, mert úgy jó, ahogy van. A láncfeszesség állító is mi más lenne, mint műanyag. Az nem nagy pénz, vettem is másikat. Ebből gondolom, hogy az már nem fog tönkremenni. Hát ilyen apróságok végül is, de bosszantóak és látszik belőle, hogy nyomába sem ér egy akármilyen szintén műanyag (pl ms 170) Stihlnek vagy Husqvarnának. Pedig egyébként dolgozni szeretek vele, mert könnyű, jól lehet vele manőverezni és legfőképpen nagyon jól vág. Igaz 100-as benzin, ELF 2t Moto Race + Spuri. Aztán majd meglátjuk meddig bírja. 

Előzmény: ''csiga (6663)